13.9 C
București
sâmbătă, 20 aprilie 2024
AcasăLifestylePIATRAONLINE: Dezvoltarea business-ului cu piatră naturală și în 2018

PIATRAONLINE: Dezvoltarea business-ului cu piatră naturală și în 2018

Facelift-ul showroom-ului interior, lansarea unei campanii integrate de recrutare online sau proiectele speciale dedicate Arhikit-ului sunt principalele obiective ale companiei PIATRAONLINE anunțate la început de an.

„Ambiția noastră în 2018 este să ne folosim de maturitatea la care am adus brand-ul PIATRAONLINE pentru a crește sau pentru a ne proteja de schimbările bruște care vor apărea. Continuăm să ne facem planuri de dezvoltare, construim campanii care să capitalizeze realizările din anii precedenți cu toate că ne confruntăm cu numeroase dificultăți din partea cadrului legislativ iar discuțiile cu autoritățile nu par să clarifice lucrurile deocamdată”, menționează Mariana Brădescu Constantinescu, Managing Partner PIATRAONLINE.

Mariana Brădescu

În 2018, focusul PIATRAONLINE vizează în principal investițiile din zona B2B întrucât aceasta va reprezenta un domeniu cu potențial mare de creștere pentru businessul de piatră naturală și care va permite ascensiunea brandului către noi zone de dezvoltare.

În luna ianuarie, showroom-ul PIATRAONLINE intră în renovare pentru a menține vie competiția dintre interior și exterior. Tendințele pentru 2018 aduc noutăți în zona de design și arhitectură motiv pentru care se impune modernizarea showroom-ului astfel încât vizitatorii să fie la curent cu cele mai noi trenduri din domeniul construcțiilor și design.

Tot în aceasta lună, PIATRAONLINE continuă procesul de recrutare început în 2017 și pornește din nou în căutarea de noi colegi prin intermediul unei campanii de recrutare ce se va desfășura exclusiv în mediul online.

Planurile pentru 2018 au în vedere și lansarea unei emisiuni online, cu invitați ce pot aduce un aport de informații și de cunoștinte din acest domeniu si domeniile conexe precum design,fashion,etc.

2017 a fost un an aniversar pentru brandul PIATRAONLINE prin care compania a sărbătorit primii 10 ani pe piața de construcții și design. Lansarea Pavilionului Expozițional, expoziția sculptorului japonez, Ito Hirotoshi, precum și campania de Black Friday care a înregistrat vânzări de aproximativ 500 000 Euro sunt principalele proiecte prin care brandul a ieșit în evidență.

Investițiile în achiziția unui nou spațiu de depozitare și logistică ce a dublat suprafața de depozitare și  lansarea celui mai mare Pavilion Expozițional exterior din România au depășit 850.000 Euro. Pavilionul ocupă o suprafață de 800mp și expune peste 300 de modele de piatră naturală şi este gândit ca o experiență completă care dezvăluie diferitele povești și personalități ale pietrei.  

 

 

Cele mai citite

Boloș. după discuțiile cu agențiile internaționale, în SUA. VIDEO

Agenţiile ne-au reconfirmat ratingul suveran şi perspectiva stabilă, dar asta nu înseamnă că nu există loc de creştere, pentru că investitorii străini au tendinţa...

Taiwanul anunță că a detectat 21 de avioane militare chineze în jurul insulei

21 de avioane militare chineze au fost detectate în jurul Insulei Taiwan începând cu ora locală 8:15 (0:15 GMT), a anunţat sâmbătă Ministerul Apărării...

Marcel Ciolacu îi ia apărarea Gabrielei Firea: “N-a avut nicio treabă cu azilele groazei”

Premierul Marcel Ciolacu a afirmat sâmbătă că Gabriela Firea nu a avut nicio implicare în gestionarea azilelor groazei, iar problemele existente erau deja cunoscute,...
Ultima oră
Pe aceeași temă