15.6 C
București
vineri, 26 aprilie 2024
AcasăLifestyleUltimele tendințe în materie de barbering

Ultimele tendințe în materie de barbering

          Serviciile de barbering nu se rezumă doar la ajutorul ideal pentru a arăta mai bine, ci se dovedesc cu adevărat relevante în definirea sau redefinirea stilului personal, astfel încât să fie creată acea amprentă personală, de care orice bărbat are nevoie.

          Chiar dacă existau și în trecut saloane de frizerie dedicate în exclusivitate bărbaților, la momentul de față acestea se bucură de un nivel mult mai înalt de popularitate. Cu alte cuvinte, această industrie a trecut prin numeroase schimbări de-a lungul timpului, iar, la ora actuală, se situează pe culmile succesului.

 

          Barber-shop-urile – o componentă vitală în societatea modernă

          Saloanele de frizerie au devenit locațiile perfecte pentru socializare, mai ales dacă ne orientăm după design-ul atrăgător sau după serviciile asociate serviciilor clasice, specifice barber-shop-urilor din prezent. De fapt, un număr însemnat de bărbați consideră că vizitele la salonul preferat sunt un răgaz minunat de la viața cotidiană, ce le oferă ocazia de a elimina stresul acumulat, de a face abstracție de notificările gadget-urilor și, mai mult decât atât, de a intra în contact cu un mediu ce invită la relaxare absolută.  

 

          Tăieturile precise, din nou populare!

          Pentru o perioadă relativ lungă, tunsorile de tipul „woke up like this”, aparent neglijente, au cucerit preferințele bărbaților din întreaga lume. Cu toate acestea, în 2020, coafurile bărbătești caracterizate prin tăieturi cât mai precise și realizate minuțios, cu atenție la detalii, au revenit în tendințe.

          Totuși, secretul unei astfel de frizuri (exceptând dexteritatea, viziunea și, bineînțeles, experiența hairstylistului) constă în mașina de tuns aleasă. Pe piață, există numeroase variante de mașini de tuns profesionale, însă cele care contribuie la realizarea unei tunsori de acest gen dispun de o serie de specificații aparte.

 

          Atât BaByliss, cât și Wahl sunt două branduri de renume în domeniul înfrumusețării, producând de-a lungul timpului aparate de tuns de mare precizie, dar și de înaltă calitate, cu o durată de viață îndelungată, specifică uzului profesional. Cristi Bostan, proprietarul magazinului Barber Store România este de părere că selectarea mașinii de tuns reprezintă o etapă peste care niciun hairstylist nu ar trebui să sară, indiferent de nivelul său de experiență. Începând de la specificațiile legate de greutate, de puterea motorului, de capacitatea pe care mișcarea lamei o permite și până la lungimea de tăiere, mașina de tuns trebuie să fie partenerul de încredere al oricărui profesionist, mai ales atunci când vorbim despre tunsorile cu tăieturi cât mai precise. Acesta este și principalul motiv pentru care Barber Store România a introdus în oferta sa de produse gama de mașini de tuns în ediție limitată a brandului BaByliss, cu detalii personalizate de către artistul Orlando Arocena.

 

          Părul facial – lungimea ce aduce un plus de confort!

          Anul 2020 este un an în care tendințele din trecut par să reapară în atenția bărbaților de pretutindeni. Astfel, în ceea ce privește îngrijirea bărbii, în conformitate cu cele mai noi trenduri de barbering, lungimile cât mai mari se dovedesc esențiale pentru obținerea unui look modern.

          Orientându-se după sursele de inspirație europene, aferente secolului al XV-lea, hairstyliștii sunt nevoiți să le asigure clienților lor o imagine fără cusur, însă dificil de realizat în totalitate. Și în această situație, instrumentul cu care experții în hairstyling lucrează devine deosebit de relevant, deoarece nu vorbim despre o barbă lungă și atât, ci despre o execuție perfectă, în care fiecare milimetru are rolul său.

 

          Stilul Balbo – doza de eleganță a bărbaților din secolul XXI!

          Cu siguranță, nu sunt prea mulți cei care își amintesc de liderul fascist Italo Balbo, însă stilul său de a purta barba a devenit reprezentativ pentru bărbații care preferă o imagine relaxată, dar cu un aspect ușor aristocratic.

          Definirea liniei maxilarului cu o barbă tăiată ireproșabil, alături de conturarea mustaței în tandem, implică utilizarea unei mașini de contur cu un reglaj facil. Astfel, conturul perfect nu mai este o misiune imposibilă, ci o practică chiar ușor de executat.

           Industria beauty continuă să se dezvolte pe zi ce trece tot mai mult, ceea ce nu înseamnă decât vești extrem de bune pentru toți cei care lucrează în domeniul înfrumusețării. Cu toate că vorbim despre un domeniu deosebit de competitiv, atenția față de clienți primează în fiecare moment de interacțiune cu aceștia.

          Din ce în ce mai mulți bărbați optează pentru o suită de servicii nu doar complete, ci și complexe, care, pe lângă tunsul tradițional și aranjatul bărbii sau a mustaței, include și tratamente diversificate, așa cum sunt masajul capilar, masajul facial și bărbieritul cu brici.

          Întrucât, după cum am amintit și mai sus, ne raportăm la o competiție destul de strânsă, atât baza stabilă de clienți, cât și abilitatea de a atrage constant noi consumatori reprezintă un factor deosebit de relevant în dezvoltarea cu succes a unui salon de frizerie. Deși clienții fideli revin pentru atmosfera familiară, pentru modul în care sunt tratați, dar și pentru serviciile de care au fost mulțumiți anterior, asta nu înseamnă că gama de servicii ce le este pusă la dispoziție nu trebuie să fie în permanență îmbunătățită.

          De altfel, clienții noi pot fi atrași prin diverse abonamente și pachete de servicii, însă calitatea continuă să reprezinte un criteriu decisiv în procesul de fidelizare al acestora.

          Unul dintre brandurile specializate în ceea ce ține de îngrijirea profesională a părului este NishMan. În ciuda faptului că acest brand a făcut furori de-a lungul timpului în America, nu a fost până acum disponibil în ofertele magazinele de profil din țară. Barber Store România a adus în premieră și produsele profesionale de îngrijire pentru păr ale brandului NishMan, fiind singurul importator oficial.

          Bărbații sunt atrași de un stil uimitor și aici nu ne raportăm doar la îngrijirea părului. Prin urmare, saloanele de frizerie din prezent trebuie să ia în calcul fundamentarea unei oferte cât mai complexe cu care să își întâmpine clienții. Este vorba, îndeosebi, despre crearea unui spațiu confortabil, în care clienții să se simtă cu adevărat relaxați, în care să beneficieze de servicii profesionale, caracterizate prin excelență, dar și în care să revină constant cu plăcere.

          Acest lucru presupune combinarea armonioasă a elementelor de design cu o gamă revoluționară de produse profesionale pentru păr, barbă sau mustață, dar și cu ustensile pe deplin potrivite pentru a scoate la iveală talentul unui hairstylist de excepție.

Cele mai citite

Nicu Ștefănuță: „În sfârșit, directiva privind violența împotriva femeilor a fost adoptată”

În ultima sesiune plenară din legislatura actuală, Parlamentului European a votat primul act legislativ al UE privind violența împotriva femeilor și violența domestică, care...

Adrian Oianu, fost consilier local PNL, s-a înscris în PER și face echipă cu Dan Podaru

Fostul consilier local al sectorului 1 din partea PNL Adrian Oianu s-a înscris în Partidul Ecologist Român și va face echipă cu candidatul acestei...

Tichetele casnice: cum le pot folosi firmele și persoanele fizice

Sistemul de plată prin tichete a activităților casnice e funcțional și tocmai a fost modificat de Guvern printr-o ordonanță de urgență, deși acesta ar...
Ultima oră
Pe aceeași temă