Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Vacantele all inclusive sunt in topul preferintelor turistilor romani

Vacantele all inclusive sunt in topul preferintelor turistilor romani

Vacantele all inclusive sunt in topul preferintelor turistilor romani

COMUNICAT DE PRESA 0 comentarii

Ti-ai propus ca anul acesta sa pleci intr-o vacanta all inclusive? Cat de repede poti sa-ti  impachetezi bagajul? Analizele agentiilor de turism arata ca romanii investesc din ce in ce mai multi bani in concediile lor in ultimii ani, iar cele mai bune oferte se vand ,,ca painea calda”. Reprezentantii Christian Tour, una dintre cele mai longevive agentii de turism din Romania, ne-au dezvaluit ca ,,daca in urma cu 21 de ani romanii plecau in vacante cu autocarul, dormeau in hoteluri ieftine si isi luau borcane cu mancare in bagaje, in prezent cauta mai ales vacante all inclusive in hoteluri de 4 si 5 stele si destinatii de pe tot Mapamondul – din Turcia pana in China si din Thailanda pana in Cuba ori Republica Dominicana”.

Cristian Pandel, proprietarul Christian Tour si actionarul majoritar al companiei, precizeaza: „In 1997, cand am infiintat agentia, putini romani isi permiteau sa plece in vacanta. Pachetele turistice erau scumpe, ceea ce transforma dorinta de a vedea Parisul, de pilda, intr-un vis greu de atins. Ne-am propus sa schimbam aceasta realitate, asa ca am creat vacante all inclusive pentru toate buzunarele. Romanii calatoreau cu autocarul pana la Paris, dormeau in hoteluri de doua stele, dar a doua zi puteau vedea Turnul Eiffel si Champs-Elysees, locuri pe care le stiau doar din poze”.

Ca sa ne facem o idee sumara despre dinamica planurilor de vacanta ale turistilor romani, Christian Tour a dezvaluit faptul ca in primele 7 luni ale anului in curs a depasit cifra de vanzari inregistrata in 2017. Daca in 2017 a inregistrat pana in luna iulie vanzari de peste 67 de milioane de euro, in 2018 se mandreste cu un profit de peste 70 de milioane de euro. Reprezentantii touroperatorului estimeaza ca pana la finele anului vor realiza vanzari de 85 de milioane de euro, adica cu 25% mai mari fata de 2017.

Totodata, conceptul de vacanta a capatat noi valente in viziunea turistilor romani. Cele mai multe persoane opteaza pentru oferte de vacante all inclusive care includ transport cu avionul si se orienteaza catre hoteluri moderne, care ofera servicii de top. Foarte populare sunt si vacantele de tip circuit cultural, iar pentru majoritatea turistilor este extrem de important ca ghizii turistici care ii insotesc sa fie foarte bine pregatiti. Desigur, influenta retelelor de socializare nu avea cum sa lipseasca din aceasta ecuatie – pauzele pe traseu sunt din ce in ce mai dese, deoarece turistii isi doresc sa faca fotografii pe care sa le posteze in timp real.

 

„Tehnologia are un cuvant de spus si in ceea ce priveste suvenirurile cu care romanii revin din vacante. Astfel, daca in urma cu 21 de ani, cei care calatoreau peste granite cumparau din destinatiile vizitate mai ales «suveniruri culinare» precum branza din Franta, ulei de masline din Grecia, tocanite de legume din Bulgaria, acum aloca bani pentru telefoane mobile, camere foto sau chiar laptopuri. Se cumpara si parfumuri, produse cosmetice si bijuterii”, au declarat reprezentantii Christian Tour.

In cei 21 de ani de activitate ai agentiei, peste 1,5 milioane de romani au ales sa isi faca vacantele alaturi de Christian Tour. Este prima agentie de turism care a lansat pe piata pachete in destinatii precum Zakynthos si Gran Canaria, precum si prima agentie care a creat pachete speciale pentru seniori.

Touroperatorul detine 40 de agentii proprii in Romania si este prezent peste hotare in Polonia, Serbia, Republica Moldova, Grecia, Turcia, Spania si Statele Unite ale Americii (divizia online).

Citește totul despre:

#all inclusive #vacanta romani

Comentarii

loading...