Vicepremierul Dan Barna  la vaccinare, FOTO: Facebook

Vicepremierul Dan Barna la vaccinare, FOTO: Facebook

Barna vrea să rezolve problema vaccinării din „bula” fiecăruia care va transmite mesaje

Executivul pregătește ”materiale de comunicare” pentru a încuraja populația să se vaccineze, mesaje care ”apoi să fie distribuite de fiecare în bula lui”, spune Dan Barna, care se declară optimist în privința campaniei de vaccinare.

Cătălin Șerban 0 comentarii

„Scenariul cel mai probabil este, dată fiind și perioada de vară, ca lucrurile să continue să se îmbunătățească, cifrele să scadă (...), dar lucrul acesta se poate întâmpla în două condiții: în măsura în care restricțiile existente, cele legate de masca la interior, de exemplu, distanțarea și toate celelalte sunt respectate și într-o egală sau poate și mai importantă măsură creșterea numărului persoanelor care se vaccinează”, spune la RFI Dan Barna.

Întrebat cum va fi accelerat ritmul vaccinării, în condițiile în care mai puțin de jumătate din cifra zilnică reprezintă persoane aflate la prima doză, vicepremierul a răspuns: „Faptul că avem o medie de 100.000 de vaccinuri pe zi este un lucru bun și important, dat fiind că am pornit de la câteva mii și cifrele au tot crescut. Este clar o necesitate și se întâmplă lucrul acesta chiar în aceste zile, deja, de câteva săptămâni, de schimbare a strategiei campaniei naționale de vaccinare, adică în momentul de față campania de vaccinare trebuie să meargă mult mai aproape de cetățean, mult mai aproape de ușa și poarta omului (...) și lucrul acesta se întâmplă, ajungând cu mesajul aproape de poarta lor. Așa cum în campania electorală, primarii și consilierii mergeau din poartă în poartă și le cereau cetățenilor să-i voteze, tot așa, le-am cerut colegilor primari, prefecților, să meargă din nou din poartă în poartă ei și colegii lor și să le spună oamenilor nu votează-mă, ci vaccinează-te”.

„În aceste zile, se lucrează și la nivelul Guvernului la materiale de comunicare, care apoi să fie distribuite de fiecare în bula lui, ca să spun așa, suntem o lume de bule acum, este un mesaj unitar, integrat, care are exact această componentă de încurajare și de informare asupra vaccinului și a utilității acestuia și personale și sociale, evident (...). Distribuite în spațiul media, prin toate instrumentele prin care informația ajunge la cetățeni”, precizează Barna.

Comentarii

loading...