Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Sondaj SOCIOPOL. PSD și PNL, în top, bătălie mare pentru locul al treilea

Sondaj SOCIOPOL. PSD și PNL, în top, bătălie mare pentru locul al treilea

Un sondaj realizat de SOCIOPOL arată că PSD este în continuare în frunte, cu 33%, în timp ce PNL este pe locul 2 cu 20%. Pentru locul al treilea 3 se bat ALDE (11%), USR (9%), Pro România (8%) și PLUS (6%).

Rl online 0 comentarii

"Cel mai recent sondaj Sociopol, realizat la sfîrșitul lunii ianuarie 2019, ne arată un peisaj electoral pe cale de diversificare, cu două partide mari care sînt în continuare în fruntea scenei politice din România, PSD și PNL, de-o parte și de alta a eșichierului politic, dar și cu o serie de partide secundare care-și consolidează poziția de challenger a partidelor principale și vin să adauge complexitate scenei politice interne: ALDE, Pro România, USR, PLUS", scrie Mirel Palada pe Facebook.

 
Detalii metodologice: 
- Universul cercetǎrii: Populaţia adultă neinstituţionalizată a României
- Volumul eşantionului: 1,003 persoane
- Perioada de culegere a datelor: 28 ian – 4 feb 2019
- Beneficiar: Cercetare proprie periodică de uz intern Sociopol
- Metoda culegerii datelor: Interviuri telefonice (CATI, 1,003) 
- Tipul eşantionului: Eşantion stratificat bistadial cu selecţie probabilistă a gospodăriilor (aleatoriu simplu) și a persoanelor (metoda “cea mai tânără persoană din gospodărie”), în cazul interviurilor realizate prin intermediul telefoniei fixe, respectiv selecție probabilistă a persoanelor (aleatoriu simplu), în cazul interviurilor realizate prin intermediul telefoniei mobile
- Reprezentativitate: Eşantionul este reprezentativ pentru populaţia adultă neinstituţionalizată a României
- Marja de eroare: Eroarea maximă de eşantionare, la un nivel de încredere de 95%, este de +/- 3.2% 
- Ponderarea datelor: Ponderare proporţională iterativă (Raking / Rim) pentru corectarea probabilităţilor inegale de selecţie şi pentru ajustarea ratelor neuniforme de non-răspuns. Criteriile de ponderare sex, vîrstă, educaţie, etnie, ocupaţie, regiune și mărimea localităţii”, arată Mirel Palada, realizatorul sondajului.

Comentarii

loading...