Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

„Zâmbeşte România“, la a VII-a ediţie

„Zâmbeşte România“, la a VII-a ediţie

În ciuda numărului mare de români afectați, cei mai mulți dintre aceștia nu folosesc produse de igienă orală specializate, fie pentru că nu percep simptomele ca aparținând unor afecțiuni, fie pentru că le acceptă şi atunci evită mâncărurile care le produc disconfort.

Elena Marinescu 0 comentarii

Campania „Zâmbește România“ se va concentra pe acțiuni menite să informeze corect asupra problemelor de igienă orală specifice, precum sensibilitatea orală și sângerările gingivale, dar și să atragă atenția asupra alegerii pastei de dinți potrivite. Organizatorii susţin că este necesară construirea unei culturi a prevenției în rândul românilor, la care se adaugă în acest an insuflarea unui grad mai mare de responsibilitate pentru igiena orală proprie și zâmbetul sănătos.

 

Rețetele Zâmbește România

 

Atingând cel mai sensibil punct în problemele de igienă orală – mâncarea și dificultatea de a consuma anumite alimente fără a resimți durere sau disconfort –campania va promova anul acesta o serie de rețete semnate de un chef faimos din România, pentru a ajuta românii să înţeleagă simptomele şi modalităţile de ameliorare ale sensibilităţii dentare și problemelor gingivale.

De la prima ediție lansată în 2012 și până în prezent, 165.000 de persoane au beneficiat în mod direct de mesaje educaționale și produse de igienă orală oferite gratuit în cadrul campaniei. Pe parcursul ultimelor cinci ediţii, au fost înlocuite peste 50.000 de periuţe de dinţi uzate cu unele noi, vizitând mai multe oraşe cu programul „Rabla Pentru Periuţa ta“. Mai mult, 70.000 de copii au învățat regulile pentru o igienă orală corectă prin programul educațional derulat în școli și grădinițe. Totodată, prin campania de responsabilitate socială 1%, peste 58.000 de euro au fost direcționați către tratamente stomatologice pentru copii din comunitățile rurale Salvați Copiii.  

81% dintre români suferă de probleme ce țin de sensibilitatea dentară și afecțiunile gingivale, fiind cea mai mare incidenţă în ţările Europei Centrale şi de Est.

Comentarii

loading...