Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Reclamă mascată la ţigări, pe reţelele de socializare

Reclamă mascată la ţigări, pe reţelele de socializare

O nouă investigație globală prezintă modul în care companiile de tutun comercializează țigări pe rețelele de socializare în întreaga lume, iar multiple exemple de astfel de practici din România sunt prezentate ca parte a cercetării.

Elena Marinescu 0 comentarii

Organizațiile de sănătate solicită Comisiei Federale de Comerț din Statele Unite să investigheze companiile din industria tutunului pentru publicitate ascunsă, care își promovează în mod secret produsele pe platforme de socializare precum Instagram, Facebook și Twitter, plătind persoane influente și cu priză la generațiile tinere pentru a posta imagini legate de tutun și fumat, ca parte a unei strategii de marketing documentate în peste 40 de țări.

După o investigație de doi ani efectuată de  o companie americană de cercetare și consultanță pentru consumatori specializată în cercetarea online, concluziile au fost publicate online și detaliate într-o petiție trimisă Comisiei de nouă organizații din domeniul sănătății publice. În document se solicită şi emiterea unui ordin care să impună companiilor de tutun să dezvăluie că aceste campanii de social media sunt de fapt plătite pentru publicitatea produselor din tutun prin includerea clară a #Sponsored, #Promotion sau #Ad în conținut.

"Dovezile documentate de cercetarea noastră arată campanii de marketing recente, cu bugete uriașe, care împrumută teme și tendințe populare din cultura tineretului", a declarat Robert Kozinets, președintele Netnografica LLC. Potrivit investigației, campaniile de marketing vizează adesea țările cu venituri mici și mijlocii care se confruntă cu o povară disproporționat de mare a deceselor și bolilor legate de consumul de tutun, atrage atenţia Asociația Generația România Sănătoasă 2035.

La nivel global, 80% dintre fumătorii din lume trăiesc în țări cu venituri mici și medii. Consumul de tutun ucide în prezent peste 7 milioane de persoane în fiecare an și se estimează că va ucide un miliard de oameni în acest secol, dacă guvernele nu vor lua măsuri pentru a preveni acest lucru.

 

Comentarii

loading...