Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Foto Arhiva

Foto Arhiva

Acţiunile Snapchat au scăzut cu 17% după ce compania a dezvăluit noul design al aplicaţiei

Acţiunile serviciului mobil Snapchat au scăzut cu 17% după ce compania a dezvăluit noul design al aplicaţiei. Utilizatorii spun că noua versiune este mai puţin atractivă, iar un milion de utilizatori vor să semneze o petiţie pentru revenirea la vechiul design, relatează BBC.

Rl online 0 comentarii

Noul design era menit să atragă mai mulţi utilizatori noi, însă mulţi dintre fanii Snapchat nu sunt încântaţi de noile modificări. Vedetele au criticat în mod public noul design, iar un mesaj pe Twitter din partea modelului Kylie Jenner a tăiat un miliard de lire sterline (1,35 miliarde de dolari) din valoarea de piaţă a serviciului mobil, după ce a spus că nu va mai folosi Snapchat din pricina noii versiuni.

În primul trimestru din acest an, patru milioane de utilizatori noi s-au alăturat serviciului, puţin peste jumătate din numărul estimat. Reprezentanţii platformei spun că, în acest trimestru, veniturile din publicitate ale companiei ar putea scădea din cauza numărului redus de utilizatori activi zilnic.

Veniturile companiei au crescut cu mai mult de 50% în primul trimestru, până la 230,7 milioane de dolari (169,4 milioane de lire), însă acestea s-au clasat sub aşteptările analiştilor.

Potrivit BBC, un milion de utilizatori semnează o petiţie prin care solicită companiei să revină la versiunea anterioară, deoarece noul design nu este cronologic, iar news feed-ul este confuz.

Snapchat a făcut modificările ca o modalitate prin care reţeaua de socializare să îşi valorifice mai uşor serviciul prin implicarea în mai multe anunţuri publicitare.

Comentarii

loading...