Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Administrația Străzilor și RADET au făcut praf o lucrare de peste 800.000 de lei

Administrația Străzilor și RADET au făcut praf o lucrare de peste 800.000 de lei

Primăria Capitalei risipește sute de mii de lei, după ce RADET sapă străzi recent asfaltate, la comanda Administrației Străzilor.

Laurențiu Mușoiu 0 comentarii

Lipsa de coordonare dintre instituțiile subordonate Primăriei Municipiului București (PMB) conduce la risipirea banilor publici.

Administrația Străzilor comandă lucrări de asfaltare, iar după un interval scurt de timp alte instituții subordonate Primăriei Capitalei – precum Regia Autonomă de Distribuție a Energiei Termice (RADET) București efectuează săpături chiar pe aceleași artere.

Unul dintre cele mai recente exemple este cel al Străzii Dezrobirii, din sectorul 6. Locuitorii se plâng că, la scurt timp după ce a fost asfaltată strada, RADET a transformat-o în „șantier“. Reprezentanții Primăriei Capitalei susțin că lucrările de asfaltare pe strada respectivă au fost efectuate anul trecut, iar intervenția RADET era cunoscută. „Lucrările de reparații carosabil pe Strada Dezrobirii, sector 6, au fost realizate în luna iulie 2017, fiind lucrări de înlocuire strat de uzură (frezare și așternere mixtură asfaltică). Administrația Străzilor a plătit pentru lucrările de reparații carosabil pe Strada Dezrobirii suma de 834.214,30 lei, fără TVA. Lucrările RADET au -demarat pe 20.09.2018, fiind incluse în planul coordonator pe anul 2018“, se menționează într-un răspuns oficial al PMB adresat „României libere“. Locuitorii din zonă contrazic însă administrația locală, susținând că asfaltarea străzii a avut loc anul aceasta și a durat aproximativ două săptămâni.

Primăria susține că RADET va suporta costurile refacerii suprafeței carosabile, deci tot municipalitatea. „Regia Autonomă de Distribuție a Energiei Termice București va executa lucrările de reparații ale zonelor afectate în urma acestor intervenții“, men-ționează PMB.

RADET nu are însă resursele necesare pentru a readuce suprafața carosabilă la starea inițială, de după lucrările de asfaltare.

Primăria Generală nu poate menționa când vor fi efectuate noi lucrări de asfaltare pe Strada Dezrobirii. „Când starea de degradare a sistemului rutier o va impune, se vor executa noi lucrări de reparații carosabil“, ne-a precizat PMB.

Primăria Capitalei mai menționează că „firma care a realizat lucrările de reparații carosabil pe Strada Dezrobirii, în anul 2017, a fost  Asocierea SC Strabag & Straco SRL, în cadrul Acordului-cadru de reparații nr. 50/2016“.   

Comentarii

loading...