Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Liderul sindical de la Metrou susține că trenurile noi se strică mai des decât cele vechi

Liderul sindical de la Metrou susține că trenurile noi se strică mai des decât cele vechi

Liderul sindicatului de la Metrorex, Ion Rădoi, a dezvăluit, joi, că trenurile noi de metrou, de fabricație străină, se strică mai des decât cele vechi, care au fost fabricate în România.

Mihai Diac 0 comentarii

Din ianuarie 2019 pînă în prezent, au fost înregistrate 42 de defecţiuni la noile trenuri model CAF şi 39 de defecţiuni la trenurile vechi, fabricate în România, a declarat Ion Rădoi.

„Avem o situaţie ciudată care se întâmplă azi la metrou, cu trenurile care sunt de trei tipuri: trenurile IVA, sau Astra Arad, şi care încă mai circulă, după 40 de ani, trenurile Bombardier şi trenurile CAF, cele cu care avem mari probleme în ultima perioadă. De la 1 ianuarie şi până acum, acele trenuri care circulă de 40 de ani, trenuri româneşti, au înregistrat 39 de defecţiuni, iar trenurile CAF, 42 de defecţiuni”, a precizat liderul sindical Ion Rădoi.

Potrivit acestuia, pe Magistrala 2, Pipera – Berceni, funcționează 26 de garnituri de metrou, dintre care 24 sunt model CAF.

„Am înregistrat cele mai multe defecţiuni şi evenimente cu aceste trenuri, vă amintiţi de evenimentul provocat de ruperea acelei bielete la Pipera. Am avut probleme cu ele la Berceni, am avut probeleme cu ele din punct de vedere tehnic, nu mai spun de soft", a explicat Ion Rădoi.

Comentarii

loading...