16 C
București
joi, 2 mai 2024
AcasăSocialPoşta Română lansează un nou serviciu prin care clienţi

Poşta Română lansează un nou serviciu prin care clienţi

Plata serviciului “MyMark” se va face online, utilizând cardul bancar.

“Noul serviciu este disponibil pe site-ul www.posta-romana.ro, secţiunea MyMark, unde expeditorul va încărca fotografia preferată, va vizualiza poziţionarea pe coală a etichetelor tip timbru şi va completa datele sale şi ale destinatarului. Clientul va plăti serviciul tot online, prin intermediul cardului bancar şi va primi factura pe adresa de e-mail comunicată. Plata se efectuează în condiţii de maximă siguranţă, prin intermediul platformei de plăţi online pe care Poşta Română o pune la dispoziţia clienţilor”, precizează operatorul poştal.

Serviciul MyMark oferă clienţilor, companii sau persoane fizice, posibilitatea de a utiliza imagini personalizate la diferite ocazii, în comunicarea curentă cu partenerii de afaceri, cu ocazia unor evenimente importante din viaţă, invitaţii de nuntă, invitaţii de botez, dar şi în alte ocazii.

“MyMark este al doilea serviciu inovativ de acest tip lansat de Poşta Română care face legătura dintre poşta tradiţională, pe suport de hârtie, şi tehnologiile IT&C. N-am ales întâmplător să lansăm acest produs modern, în anul centenarului, întrucât ne reaminteşte de timbrele tradiţionale. Sperăm că şi MyMark se va bucura de succes, mai ales în rândul clienţilor corporate care vor să se promoveze intr-un mod inedit”, a declarat Ovidiu Săcară, directorul general al Poştei Române.

Etichetele tip timbru create pe site vor fi transmise electronic, în mod automat, către Sucursala Fabrica de Timbre unde, după confirmarea plăţii, se efectuează operaţiunile de tipărire pe suport fizic, sortare şi introducere a trimiterilor MyMark în reţeaua poştală.

Serviciul MyMark este oferit clienţilor în două versiuni: MyMark intern – prin trimitere de corespondenţă internă prioritară recomandată şi MyMark internaţional – prin trimitere de corespondenţă internaţională prioritară recomandată.

Poşta Română, companie naţională înfiinţată conform Legii 31/1990, şi nu o instituţie publică, este deţinută de statul român, prin Ministerul Comunicaţiilor şi pentru Societatea Informaţională (MCSI), în proporţie de 75%, şi de Fondul Proprietatea (FP) în proporţie de 25%.

Compania deţine cea mai mare reţea de distribuţie la nivel naţional, însemnând peste 80% din totalul subunităţilor poştale care operează, în prezent, în România. La ora actuală, peste 19 milioane de locuitori beneficiază de serviciile Poştei Române şi peste 7,5 milioane de adrese sunt acoperite de reţeaua poştală proprie.

Cele mai citite

Prăpăd în rândul antreprenorilor. A crescut cu 40% numărul firmelor radiate

Un număr de 25.292 de firme au fost radiate la nivel naţional, în primele trei luni din 2024, cu 40,53% mai multe comparativ cu...

Platforma OnlyFans se confruntă cu o anchetă în Marea Britanie

Autoritatea britanică de reglementare în domeniul mass-media, Ofcom, a deschis o investigație pentru a stabili dacă site-ul OnlyFans, destinat exclusiv adulților, face suficiente eforturi...

Rublev îl elimină pe Carlos Alcaraz de la Madrid după două ore de joc

Carlos Alcaraz, tenismanul spaniol care ocupă locul 3 în clasamentul mondial, a suferit o înfrângere în sferturile de finală ale turneului ATP Masters 1.000...
Ultima oră
Pe aceeași temă