Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

RATB începe în iulie delimitarea liniilor de tramvai 1 şi 10 de traficul rutier

RATB începe în iulie delimitarea liniilor de tramvai 1 şi 10 de traficul rutier

Regia Autonomă de Transport Bucureşti (RATB) va începe, în prima decadă a lunii iulie, delimitarea liniilor de tramvai 1 şi 10 de traficul rutier, lungimea traseului celor două linii fiind de 21,6 kilometri, a anunțat, marți, RATB.

Rl online 0 comentarii

"Primăria Capitalei dă undă verde lucrărilor de delimitare a liniilor de tramvai 1 şi 10 de traficul rutier general. RATB) va începe, în prima decadă a lunii iulie, lucrările de separare prin montarea de garduri, stâlpişori sau borduri între calea de rulare a tramvaielor şi carosabil. În aceste zile se derulează formalităţile pentru preluarea amplasamentului, urmând ca RATB să înceapă lucrările până la data de 10 iulie a.c.", se arată într-un comunicat al Regiei, transmis de Agerpres.

Lungimea traseului celor două linii de pe inelul central al oraşului care urmează a fi delimitate este de 21,6 kilometri, din care 19,6 kilometri de traseu va fi delimitat cu gard de protecţie, iar circa 2 kilometri va fi delimitat cu stâlpi flexibili. Costul total al investiţiei este de 6.281.261 lei (TVA inclus).

RATB va realiza lucrările în regie proprie pentru două dintre cele patru tronsoane ale traseului, în lungime totală de 8,16 kilometri, din care circa 2 kilometri - stâlpişori. Pentru restul traseului, lucrările vor fi realizate de S.C. Compania Municipală Străzi, Poduri şi Pasaje Bucureşti S.A.

Prin soluţia propusă, respectiv instituirea benzii proprii pentru acest traseu, se obţine o viteză sporită de exploatare şi o capacitate de transport cu 20% mai mare decât în prezent, susţin reprezentanţii Regiei de transport.

Traseul liniilor 1 şi 10 asigură preluarea călătorilor din sudul oraşului (la terminalul Romprim) şi transportul acestora pe un traseu circular, care atinge cele mai importante noduri de transport, precum Piaţa Sudului, Constantin Brâncoveanu, Eroii Revoluţiei, Str. Viilor, str. Progresului, Răzoare, Pasaj Basarab, Bd. Nicolae Titulescu, Piaţa Victoriei, Sos. Ştefan cel Mare, Obor, Iancului, Baba Novac, Zona Dristor - Mihai Bravu, Calea Văcăreşti.

Comentarii

loading...