Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Roelie Post, fost functionar al Comisiei Europene

Roelie Post, fost functionar al Comisiei Europene

Romania a încălcat aquis-ul comunitar si legea Uniunii Europene

Avertizorii de integritate susținuți de Timmermans, nevoiți sa se ascundă deși au avut dreptate, Cazul Sorina le-a confirmat avertismentele

Redacția Online 0 comentarii

Cazul Sorina o fetiță de 9 ani, de origina roma, schingiuită si luata cu forța  din casa  familiei sale de asistenți maternali, a cutremurat Romania dar si Parlamentul Olandez.


In data de 4 Septembrie 2019, s-a dezbătut cazul Sorinei la Haga, in Parlament, in contextul in care Roelie Post, fostul funcționar al Comisiei Europene însărcinat cu implementarea de către Romania a legii Protecției Copilului si a legii Adopției din aquis-ul comunitar, si in prezent avertizor de integritate, suporta consecințe „grave” ca urmare a dezvăluirilor despre pericolul care exista in Romania si despre fentarea aquis-ului cu„legea Adopțiilor bazata pe Convenția de la Haga”, dedicata mai mult sau mai puțin „traficanților de copii” .
 
Rezumăm videoclipul din Parlamentul olandez, în care membrul Parlamentului, Pieter Omtzigt a cerut premierului olandez să abordeze problema practicii de adopție a României dar și problemele cu care se confruntă Roelie Post , avertizor de intergritate, la nivelul Comisiei Europene cu Frans Timmermans.
 

 

Video aici

 

„Există acum un whistle-blower (avertizor de integritate) care se ascunde undeva: Roelie Post.
De ...(se ascunde de)  Comisia Europeană, din cauza traficului de copii și am văzut recent în România cum un copil a fost răpit de la părinții săi de plasament, urlând și țipând, scenele sunt foarte șocante, urmând a fi adoptat în SUA pentru câteva zeci de mii de euro.
Cât de bizar poate fi.
Împotriva acestor practici a lucrat Roelie Post. Aceste practici nu sunt rezolvate.
Mai rău, li se permite din nou. ”
 
 
Legea Uniunii Europene, impune ca lege de baza a tuturor adopțiilor din Statele Membre UE - Convenția Națiunilor Unite, si exclude in mod „vehement” Convenția de la Haga, chiar daca aceasta a fost ratificata de toate statele membre UE.
 
Romania Libera a studiat cele doua Convenții înainte de a se adresa oficialilor Comisiei Europene, diferența este uriașă, cele doua fiind absolut „incompatibile” din doua elemente esențiale:
 
a) Convenția Națiunilor Unite exclude varianta „ de adopție internațională” , fiind aproape imposibil sa poți aproba adopții chiar si in afara Statului Membru in care copilul trăiește. Articolul 21:  (b)  Statele să recunoască faptul că adopția internațională poate fi considerată ca un mijloc alternativ de îngrijire a copilului, în cazul în care copilul nu poate fi plasat într-o familie adoptivă sau de asistenți maternali (Foster) sau nu poate fi îngrijit în orice mod adecvat în țara de origine a copilului; Interesul superior al copilului este astfel definit. Conform acestui articol, adopția Sorinei este ilegală, fata nu poate niciodată sa fie luata de la familia asistenților maternali.
 
b) Convenția de la Haga este pentru interesul copilului de a avea o familie, ghid adoptat in 2013 din „Cooperarea în ceea ce privește adoptarea între țări/ introducere : „Convenția recunoaște că creșterea într-o familie are o importanță primordială și este esențială pentru fericirea și dezvoltarea sănătoasă a copilului. – Convenția de la Haga practic calca in picioare Articolul 21(b) mai sus menționat, nepermis de Convenția Națiunilor Unite si așa cum vom dezvălui in continuare, confirmata de o cablograma din wikileaks.
 
 
a) Convenția Națiunilor Unite definește intermedierea cu plata de agențiile de adopții drept trafic de copii . „Protocolul semnat si ratificat prin rezoluția A/RES/54/263 din 25 May 2000 cu aplicare in 18 ianuarie 2002: Articolul 2:  (a) "Vânzare de copii" înseamnă orice act sau operațiune prin care un copil este transferat de orice persoană sau grup de persoane într-un altul în schimbul unei remunerații sau a oricărui alt avantaj”
 

b)  Convenția de la Haga total opusa: Se încuviințează plăți de la organisme private, articolul 32 : (2) Pot fi percepute sau plătite numai costurile și cheltuielile, inclusiv taxele profesionale rezonabile ale persoanelor implicate în adopție
(3) Directorii, administratorii și angajații organismelor implicate într-o adopție nu vor primi o remunerație care este nejustificat de mare în raport cu serviciile prestate.
 
Romania a fentat Comisia Europeana, ignorând posibilele consecințe si dând lovitura de gratie in Guvernul Cioloș (2015-2016)
 
 
Context:
Un scandal imens in Parlamentul European dar si in Comisia Europeana a fost declanșat, in 2004, după ce s-a aflat ca in aquis-ul comunitar (obligatoriu) pentru Romania, a fost „ștearsă, din greșeală, Convenția Națiunilor Unite si înlocuită cu cea "americana" : „ Convenția de la Haga!”, Convenția Națiunilor Unite fiind repusa, cea de la Haga stearsa.
In 2012, s-a întâmplat a doua oara cu sprijinul si participația aceleași persoane, Margarete Tuite, coordonator european pe drepturile copiilor, care încă din anul 2004 intr-un interviu „umilitor” a recunoscut ca ea a fost cea care a șters Convenția Națiunilor Unite dar ca imediat a reparat greșeală.

Video Aici
 
Cablograma publicata de Wikileaks dintre Departamentul de Stat si Comisia Europeana, 4 iunie 2010, care confirma Convenția Națiunilor Unite.

aici in varianta originala de pe wikileaks
 
„Stimate domnule secretar de stat,
 
Vă mulțumim pentru scrisoarea dvs. din 4 mai 2004 cu privire la
adopțiile internaționale din Romania.
 
Aș dori să clarific faptul că Comisia Europeană nu este împotriva adopțiilor internaționale ca atare. Cu toate acestea, ONU, Convenția privind drepturile copilului prevede că adopția inter-țară poate fi considerată numai dacă copilul nu poate fi plasat într-o familie de asistenți maternali sau într-o familie adoptivă sau nu poate în orice mod adecvat, să fie îngrijit în țara copilului de origine. Această prevedere „ultima soluție”,  este în concordanță cu prevederile dispoziției din convenția ONU care se referă la dorința continuității în educația copilului pe criterii etnice, religioase, culturale și lingvistice al copilului.

Toate statele membre ale UE au ratificat Convenția ONU privind drepturile copilului și, prin urmare, ar trebui să respecte principiile mai sus menționate.
Prin urmare, Comisia consideră că Moratoriul pentru adopțiile internaționale este necesar atâta timp cât nu există nicio legislație în vigoare care să respecte pe deplin această convenție și atâta timp cât nu există o capacitate administrativă pentru a implementa această legislație.”


Se arata in scrisoarea transmisa de către  Comisarul de Extindere, Gunter Verheugen in data de 4 iunie iunie 2004.
 
Mai mult, acesta arata ca:“Obiectivul nostru primordial trebuie să fie pentru obținerea sistemului de îngrijire copii în România, astfel încât să obținem situația obișnuită in statele membre ale UE unde adopțiile internaționale sunt o excepție. Prin urmare, UE a sprijinit România în eforturile sale de a îmbunătăți calitatea îngrijirii publice a copiilor”.Gunter Verheugen
 
 
 
Ilegalități peste ilegalități

Guvernul Cioloș a măcelărit prin Hotărâre de Guvern si prin lege asumata Legea Adopției.
 
Modificările aduse Legii Adopției de către Gurvernul Cioloș, sunt, parca „ in interesul 100 % al familiei adoptive si sunt halucinante.
Oricine citește aceste modificări si pune in oglinda cazul „adoptatorilor Săcărini” va avea un soc, parca sunt scrise de mânuța lor sau a reprezentanților lor!
Ținând cont ca avocata Săcărinilor este o „Membra” USR-PLUS, începem sa ne întrebăm „ pentru cine a dat Ciolos Legea?
Ce urgenta așa de mare încât sa schimbe Ciolos o lege care iată era greu „de născut:” in 2004!
 
Romania libera a extras cele mai odioase modificări sau „nemodificări” ale Guvernului Ciolosi:
 
Legea 57/2016
Astfel, legea de baza a rămas Convenția de la Haga, practic Romania in timpul lui Cioloș are timp si mijloace sa modifice o întreagă lege, caci aproape fiecare articol este modificat din legea 203/2004 dar nu cu „prevederile legii Uniunii Europene” așa cum se arata in cablograma dintre Departamentul De stat si Comisia Europeana in 2004.
Guvernul Ciolos nu numai ca nu a modificat legea in acord cu cea a Uniunii Europene, ba chiar a încălcat grosolan „ Drepturile Copilului”, mai jos, noile prevederi:
 
·     Articolul 8, încuviințează adopția fără consimțământ (introducere alin.4)
·     Articolul 64 se modifica si va avea următorul cuprins: 
"Art. 64
Pe baza hotărârii judecătorești definitive de încuviințare a adopției A.N.P.D.C.A. eliberează, la cererea adoptatorului/familiei adoptatoare, in termen de 5 zile lucrătoare, un certificat care atesta ca adopția este conforma cu normele Convenției de la Haga." 
·      Articolul 67, prin care rudele puteau cere informații, a fost abrogat.
·      Articolul 71 alineatele (1) si (3) privind încetarea adopției pe constatarea nulității precum si hotărârile judecătorești au fost ABROGATE.
·     Articolul 78 alin 1 prin care Instanța poate administra orice probe admise de lege a fost abrogat!
 
Curtea de Apel Craiova! Ilegalitate chiar pe legea lui Ciolos:
 
(3) In cazul in care ascultarea copilului nu este obligatorie, acestuia i se solicita opinia, in măsura in care este posibil. 
(4) Opinia copilului exprimata la judecarea cererilor prevăzute de prezenta lege va fi luata in considerare si i se va acorda importanta cuvenita, avându-se in vedere vârsta si gradul acestuia de maturitate. In situația in care instanța hotărăște in contradictoriu cu opinia exprimata de copil, aceasta este obligata sa motiveze rațiunile care au condus la înlăturarea opiniei copilului. 
 
Este bine cunoscut faptul ca Sorinei, fetiței de 9 anișori nu i s-a cerut opinia de către Curtea de Apel Craiova, ea fiind doar la distanta de un anișor – 10 ani trebuie sa fi avut Sorina ca sa poată sa-si dea consimțământul spre adopție.
 
Protocoalele de colaborare, nu scăpăm de ele bate-le-ar vina!

Dacian Cioloș aplica parteneriatul dinte “organismele private” adică “ Agențiile de Adopții” cu STATUL ROMAN. HOTĂRÂREA  Nr. 579/2016 din 10 august 2016 privind normele metodologice in Adopție:
 
    2. Articolul 4, se modifică și va avea următorul cuprins:"ART. 4 (1) Pentru prestarea/desfășurarea efectivă a serviciilor și activităților pentru care a fost autorizat, organismul privat are obligația de a încheia protocoale de colaborare cu direcțiile generale de asistență socială și protecția copilului, denumite în continuare DGASPC, în a căror rază administrativ-teritorială urmează să își desfășoare activitatea.
 
Dacian Cioloș confirma ca este un prim ministru “al protocoalelor”!

Daca avem protocoale cu serviciile si instanțele de judecata de ce sa nu avem si cu Agențiile de Adopții.
O vorba românească spune  “ cine împarte parte își face!”. Care s-ar putea traduce simplu: business -trafic de copii!
 
Marți, Ursula Von Der Leyen este așteptată sa-si numească echipa din Comisia Europeana, Frans Timmermans este in cărți pentru postul de Prim Vicepreședinte al Comisiei.

Este interesant de văzut, daca Președintele Comisiei, o mama cu 7 copii, luptătoare a drepturilor copiilor, va trece peste „închiderea ochilor” „dar si vehementa” cu care Frans Timmermans „pedepsește un apărător al drepturilor copiilor cum este Roelie Post si „accepta tacit” o Convenție in totala contradicție cu legile Uniunii Europene, susținută de America, singura tara care nu a ratificat convenția ONU.
Din echipa coordonata de acesta, se afla si Tuite, cea care a “șters” de doua ori consecutiv „din greșeală” Convenția Drepturilor Copiilor - Convenția Națiunilor Unite, fără nici o consecință, daca nu penala măcar „sancționară”.
 
 
 
 
 

Comentarii

loading...