10.2 C
București
vineri, 26 aprilie 2024
AcasăSocialTombola de iarnă HBP EKO de la Galeria Comercială Carrefour Militari

Tombola de iarnă HBP EKO de la Galeria Comercială Carrefour Militari

În toamna anului trecut, HBP EKO Distribution a inaugurat Fabrica de Săpun de la Jilava, lansând cu această ocazie brandul de săpun 100% românesc IMPAKT+. Produsele de curăţenie profesională ale firmei sunt comercializate şi în cadrul unui stand propriu la Galeria Comercială Carrefour Militari, tot aici organizându-se diverse activităţi originale în care sunt implicaţi şi copii, scopul fiind educaţional, atât pentru a-i conştientiza de importanţa igienei şi deprinderii folosirii săpunului cât şi pentru a-i pregăti şi a le dezvolta curiozitatea în realizarea de experimente.

În cazul de faţă, experimentele realizate sub îndrumarea echipei “Profesorul Trăznit” au avut darul de a familiariza copii cu   procesele de fabricaţie a diferitelor produse de îngijire personală, unele dintre acestea fiind produse chiar la Fabrica de Săpun.

Interesanta idee a aparţinut Monicăi Popescu (foto deschidere), coordonatoarea proiectului Fabricii de Săpun. De altfel, compania HBP EKO Distribution s-a afirmat în ultimii ani nu numai prin produsele de calitate  pe care le propune pe piaţă ci şi prin implicarea majoră pe care o are  în cadrul procesului educaţional, prin sprijinirea artei (Săpunul Centenar, creaţie a unor artişti consacraţi, a făcut parte din decorul evenimentului) şi în special al tinerilor artişti plastici precum şi susţinerea de programe din sfera ecologiei, în cadrul unui proiect amplu, cu intindere pe mai mulţi ani,  intitulat “Susţinem educaţia, încurajăm inovaţia”.  Iar tombola de la Carrefour Militari s-a încadrat perfect în acest proiect, copii răspunzând cu mare entuziasm la propunerile organizatorilor.  În mod sigur dintre aceştia se vor regăsi mâine viitorii cercetători şi specialişti, poate chiar, de ce nu, la Fabrica de Săpun.

Hai să facem un slime

Este ştiut faptul că de mai mult timp, în activităţile manuale ale copiilor, locul plastilinei a fost luat de slime-uri, aceste fiind materiale mai uşor de modelat, având şi avantajul major că, datorită elasticităţii, formele lor rotunde pot sări întocmai ca o minge. Este de înţeles de ce copii participanţi la evenimentul organizat de HBP EKO Distribution au fost încântaţi să prepare ei înşişi astfel de materiale.

În afară de slime-uri, echipele de copii (deseori participând şi părinţii)  au “fabricat” pastă de dinţi sau spumă de baie, alegând şi combinând diverse arome şi culori.

Ingredientele folosite la fabricare au fost chiar produse din standul HBP EKO Distribution de la Galeria Comercială Carrefour Militari (detergenţi de vase, săpun lichid), precum şi alte produse uzuale care se găsesc în magazin, precum bicarbonatul de sodiu sau sarea de masă.

De altfel, în finalul evenimentului, chiar coordonatoarea proiectului, dna Monica Popescu, le-a vorbit copiilor despre importanţa igienei şi curăţeniei precum şi despre procesul de fabricaţie al săpunului.

Clienţii HBP EKO au fost deasemenea încântaţi de premiile tombolei, acestea constând în echipamente şi produse de curăţenie: maşină de spălat rufe, aspirator profesional, pachete complete de curăţenie HBP EKO Distribution.

Este de remarcat că firma promite în permanenţă produse noi în care inovaţia ocupă un loc special, mărturie fiind, de exemplu, pachetele de mărţişor şi cadourile de Sf. Valentin sau Dragobete cu săpun IMPAKT+ precum şi săpunuri artizanale care îşi aşteaptă deja cumpărătorii în standul HBP EKO Distribution de la Carrefour Militari. Este aşteptat, deasemenea, cu mare interes Festivalul Săpunului, primul eveniment de acest fel la nivel mondial, pe care firma preconizează să îl organizeze în luna mai a acestui an. 

Cele mai citite
Ultima oră
Pe aceeași temă