Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Un nou concept de emisiuni  tip TeleEvent

Un nou concept de emisiuni tip TeleEvent

Rl online 0 comentarii

Consumul de știri online a crescut cu 54% în luna martie, pe fondul interesului tot mai crescut al românilor pentru informații în contextul epidemiei de coronavirus, conform studiului SATI. Pentru a promova informarea corectă, echilibrată și de valoare în această perioadă, agenția de PR și branding personal TUDOR Communication a lansat un nou concept de emisiuni, de tip TeleEvent, alături de partenerii de la NETv: 2Value TV cu Mihaela Tudor și Brands that Value cu Daniela Palade Teodorescu.

2Value TV cu Mihaela Tudor este un format dinamic, ce pune accent pe opinia specialiștilor pentru a oferi companiilor instrumentele necesare pentru a-și crește afacerile și a-și îmbunătăți comunicarea internă și externă. În fiecare miercuri, de la ora 17, nume relevante din mediul de business românesc și internațional vor prezenta propriile strategii pentru o dezvoltare durabilă a afacerilor.

“Vrem să oferim companiilor de valoare și cu valori șansa de a transmite direct mesaje și informații în comunitate, într-un mod accesibil și necenzurat de media clasică. În acest fel, dar și prin alte instrumente pe care le punem gratuit la dispoziție, susținem eforturile de organizare, comunicare și promovare pentru toți cei care înțeleg că nu vor supraviețui dacă rămân înghetați și indiferenți în această perioadă”, a declarat Mihaela Raluca Tudor, CEO TUDOR Communication.

În fiecare marți și joi de la ora 14, Daniela Palade Teodorescu aduce în fața publicului branduri importante de pe piața românească și oamenii care stau în spatele lor, într-o discuție despre valori și modul în care ele se re-prioritizează în această perioadă.

”Valoarea este ceea ce rămâne când succesul dispare. Iar în vremurile acestea tulburi, e tot mai evident că vom asista sau vom fi parte din succese care se spulberă peste noapte. Tocmai de aceea, e momentul potrivit să ne (re)definim valorile care să ne mențină pe linia de plutire sau să ne propulseze la nivelul următor. O cale sigură e să ne înconjurăm de oameni valoroși, de profesioniști care cred mai puțin în succes și mai mult în valori. Să identificăm oaze de normalitate și să creăm punți între ele,” a spus Daniela Palade Teodorescu, Director Editorial TUDOR Communication.

Ambele emisiuni se difuzează pe pagina de Facebook TUDOR Communication, iar primele ediții au înregistrat organic deja peste 15.000 vizualizări.

Formatul a fost dezvoltat de compania de transmisiuni live online NETv, pentru a permite întâlnirea invitaților și a realizatoarelor doar pe ecran, în condiții de siguranță, grație suportului tehnic asigurat tot de la distanță.

”Izolarea socială a blocat multe activități, printre care și transmisiunile noastre live de evenimente. Pentru că orice criză aduce și oportunități, am ales să inovăm, așa cum facem de peste un deceniu de când activăm pe piață. Soluția de TeleEvent pe care am propus-o partenerilor de la TUDOR Communication permite realizarea de emisiuni live sau înregistrate ce presupun întâlnirea celor implicați doar pe ecran, fără a pierde, însă nimic din atributele grafice ale unei producții video de calitate: logo-uri, burtiere pentru invitați, bandă de crawl, grafice, difuzare de materiale video sau de publicitate,” a explicat Adrian Cristea, General Manager NETv.

Cele două emisiuni fac parte din strategia de dezvoltare implementată încă de anul trecut de TUDOR Communication, odată cu lansarea seriei de evenimente Brands that Value și a platformei 2Value, prin care și-a propus să transforme modul în care comunică jurnaliștii și companiile.

 

Comentarii

loading...