Australianul este unul dintre cei mai bine plătiţi piloţi din Marele Circ, cu un salariu de aproximativ 25 de milioane de dolari pe an, conform presei. Abiteboul a declarat că salariul lui Ricciardo nu va fi un factor destabilizator, după ce constructorul francez de automobile a trimis în şomaj parţial majoritatea personalului său din Formula 1, care lucrează la uzina din Enstone (centrul Angliei).
“Este o discuţie pe care am avut-o deja, iar Daniel a confirmat că este dispus să facă asta. Pot să vă confirm că salariul îi va fi redus”, a spus Abiteboul, chestionat de cotidianul L’Equipe.
Ricciardo a venit la Renault anul trecut, de la echipa Red Bull, contractul său cu team-ul francez urmând să expire la finele sezonului 2020, care nu a debutat încă, mai multe curse programate în prima parte a anului fiind anulate sau amânate din cauza pandemiei. Acest lucru ridică probleme şi în privinţa prelungirii contractului pilotului de la antipozi.
“Într-un sezon normal, am fi început să lucrăm la această problemă. Am fi evaluat performanţele lui Daniel în primele patru curse şi am fi demarat sau nu primele discuţii (pentru prelungirea contractului – n.red.). Nu am rulat însă. Suntem ‘orbi’, dar trebui să planificăm. Este posibil să fim obligaţi să luăm decizii fără ca sezonul să înceapă”, a mai spus responsabilul echipei Renault.
Oficialii Campionatului Mondial de Formula 1 speră ca noul sezon să poată debuta în vară, cu un calendar care să cuprindă 15-18 Mari Premii, în loc de 22, aşa cum era programat iniţial.