13.3 C
București
joi, 25 aprilie 2024
AcasăSportNaționala de Kaiac-Canoe, întoarsă de coronavirus

Naționala de Kaiac-Canoe, întoarsă de coronavirus

“Probabil că sunteţi informaţi greşit, noi venim dintr-o zonă care nu a fost afectată de coronavirus. Italia este afectată, dar de unde venim noi, nu. Noi am fost la vreo 7-800 de km de zona afectată. Ne-am luat măşti pentru precauţie, pentru că toată lumea poartă în avion, dar nu e prima oară când se întâmplă asta, şi acum două luni se purta mască. Duminică am decis să ne întoarcem în ţară. Am zis că pentru protecţia noastră şi pentru sportivi, mai ales că avem Jocurile Olimpice în faţă, să ne întoarcem în ţară. Nu ne-am speriat de gripă, în niciun caz, ne-a fost frică să nu se extindă şi să nu rămânem izolaţi pe acolo. Dar acolo a fost şi carnaval, totul a fost în regulă. A fost mai mare panica în Italia, la Roma era chiar lejer nimeni nu se agita şi nimeni nu a fost cu mască. Iar în zona în care am făcut noi pregătire lumea s-a comportat normal, şi pe aeroport la Roma, la fel, nimeni nu era panicat”, a declarat Popescu, care purta o mască de protecţie.

Referitor la temerile angajaţilor Complexului Sportiv Snagov, unde sportivii îşi vor continua pregătirea, vizavi de infectarea cu coronavirus, Popescu a afirmat că nu poate comenta decizia acestora şi că sportivii vor avea un prim antrenament chiar miercuri dimineaţă: ”Nu vor să vină să ne servească? Asta este decizia lor, noi mergem în cantonament şi ne vedem de treabă pentru că avem Olimpiada. Nu cred că va fi afectată pregătirea, pentru că şi în ţară este cald şi putem să facem pregătire normală, chiar mâine la 8:45 intrăm în antrenament. Nu ştiu dacă intrăm în carantină, nu cred, nouă nu ni s-a spus nimic, noi mergem în cantonament şi atât. Nu cred că nu va fi nimeni la bază de la Snagov, din câte am vorbit sunt camerele pregătite şi suntem aşteptaţi. Am vorbit şi ni spus că ne aşteaptă cu cheile”.

O parte din lotul de kaiac-canoe, care se pregătea în Italia în vederea calificărilor pentru Jocurile Olimpice de la Tokyo s-a întors marţi seara în ţară, cu o lună mai devreme decât era prevăzut. Delegaţia care a sosit pe Aeroportul Henri Coandă, de la Roma, a fost compusă din 13 persoane, dintre care 6 sportivi.

Sindicatul Naţional Sport şi Tineret a transmis marţi un comunicat de presă prin intermediul căruia atrage atenţia asupra “riscului major prin expunere la coronavirus a salariaţiilor din cadrul Complexului Sportiv National Snagov”, unde urmează să îşi desfăşoare în continuare cantonamentul sportivii de la kaiac-canoe.

Ministrul Tineretului şi Sportului, Ionuţ Stroe, a declarat, marţi, pentru AGERPRES, că niciun sportiv român, dintre cei care s-au întors din Italia, nu este în situaţia de a fi plasa în carantină, precizând că lotul de kaiac-canoe a efectuat cantonamentul la sute de kilometri de zonele în care există pericolul infestării cu coronavirus.

Cele mai citite

CSM a respins suspendarea judecătoarei Ancuța Popoviciu din funcție

Consiliul Superior al Magistraturii(CSM) a respins suspendarea Ancuței Popoviciu din funcţie, asa cum ceruse Inspecția Judiciară, potrivit europafm.ro. Săptămâna trecută, chiar judecătoarea ceruse să se...

De ce să alegi călătoria cu autobuzul sau autocarul de la Bucureşti la Chişinău?

Călătoria cu autobuzul sau autocarul de la București la Chișinău poate fi o opțiune excelentă pentru cei care caută o modalitate confortabilă și accesibilă...

Dotează eficient și igienic spațiile sanitare ale afacerii tale!

Atunci când gestionezi o afacere este important să acorzi o atenție deosebită și spațiilor sanitare. Acestea nu trebuie să fie doar curate, ci și...