S-D: Andrew Georgiou, Președinte Eurosport and Global Sports Rights & Sports Marketing Services; Amélie Oudéa-Castéra, CEO FFT; Gilles Moretton, Președinte FFT (Foto: FFT)

S-D: Andrew Georgiou, Președinte Eurosport and Global Sports Rights & Sports Marketing Services; Amélie Oudéa-Castéra, CEO FFT; Gilles Moretton, Președinte FFT (Foto: FFT)

Roland-Garros rămâne pe platformele Discovery pentru încă 5 ani

Discovery și Federația Franceză de Tenis au anunțat semnarea unui nou parteneriat prin care Roland-Garros va fi difuzat către milioane de fani din Europa* pentru încă cinci ani.

Bianca Ion 0 comentarii

Conform noului acord, Eurosport și discovery+ (în țările în care este disponibil) vor transmite turneul prin rețeaua lor de canale liniare și platforme online în toată Europa, asigurând astfel creșterea audienței tenisului în unele dintre cele mai importante piețe din lume.

Noul contract intră în vigoare în 2022 și asigură extinderea parteneriatului dintre FFT și Eurosport, brandul premium de sport al Discovery. Eurosport a transmis fiecare turneu de Grand Slam de la Roland-Garros din 1989 încoace.

Parteneriatul pe termen lung întărește asocierea Discovery cu FFT, oferind publicului acces la cele mai importante povești de la Roland-Garros și analizele unice ale experților Eurosport pe numeroase platforme liniare și digitale.

Andrew Georgiou, Președinte Eurosport and Global Sports Rights & Sports Marketing Services, a spus: „Relația noastră cu Roland-Garros acoperă mulți ani, iar în tot acest timp, noi am livrat o audiență în continuă creștere și ne-am angajat drept un partener de încredere al FFT.”

„Acoperirea noastră a turneului este recunoscută drept una care ajunge la cea mai largă audiență posibilă, integrând expertiza grozavă pe care o avem și tehnologia inovatoare. Prin acest nou parteneriat pe termen lung cu FFT vom continua să transmitem tenisul de talie mondială de la Roland-Garros spre milioane de fani din Europa în fiecare an.”

Gilles Moretton, Președintele FFT, a spus: „Parteneriatul cu Discovery ilustrează ambiția pe care o are Roland-Garros pe plan internațional. Prin acest parteneriat, scopul nostru este să redăm o experiență unică tuturor fanilor europeni ai Roland-Garros.”

Audiențele digitale ale Eurosport au crescut în Europa în timpul ediției recent încheiate a Roland-Garros grație angajamentului către conținut original, acțiune în direct și analize fără egal. Eurosport a raportat creșteri semnificative ale audienței sale digitale în prima săptămână de turneu în numeroase țări precum Polonia (+122%), Spania (+58%), Rusia (+35%), Regatul Unit (+24%), Italia (+23%) sau Țările de Jos (+12%).

Citește totul despre:

Comentarii

loading...