15.3 C
București
vineri, 19 aprilie 2024
AcasăTechElemente SEO importante pentru succesul site-ului dumneavoastră

Elemente SEO importante pentru succesul site-ului dumneavoastră

Dacă cunoașteți importanța de necontestat a unei dezvoltări web corecte, atunci este timpul să acordați atenție elementelor de optimizare SEO care transformă un design prost în unul de calitate. care transformă un design prost în unul de calitate

7 elemente ce țin de SEO pe care doriți să le integrați în web designul site-ului dumneavoastră:

1. Navigare rapidă

Orice utilizator de internet dorește să navigheze cât mai repede un site și să citească ușor informațiile de pe acesta, de aceea trebuie implementată o modalitate facilă de utilizat pentru publicul dumneavoastră țintă.

Accesarea barei de navigare trebuie să fie intuitivă către informațiile de interes ale căutătorilor, care ar trebui să fie îndrumați practic către acestea. Dacă navigarea pe site-ul dumneavoastră este greoaie, veți determina vizitatorii să caute în altă parte ceea ce au nevoie.

Pentru o bună optimizare SEO este recomandabil să aveți incluse rubrici care să conțină subtopicuri, astfel ajutând vizitatorii site-ului să găsească informațiile mai rapid. Pentru o optimizare on-page perfectă, făcută de profesioniști în domeniu, puteți apela la serviciile agenției SEO 365.

2. Design receptiv la orice dispozitiv

În zilele noastre, oamenii au devenit tot mai comozi. Toate tehnologiile noi sunt realizate în aşa fel încât să favorizeze comoditatea. Chiar de la inventarea telecomenzii încoace a devenit tot mai vizibil scopul de a simplifica orice utilizare.

Dacă doriți ca vizitatorii dumneavoastră să rămână pe site, trebuie să aveți un design receptiv la toate dispozitivele folosite în prezent pentru navigare pe internet, cum ar fi: tablete, smarthphone-uri, laptop-uri și calculatoare desktop. Astfel, vizitatorii au o experiență plăcută pe site-ul dumneavoastră, indiferent de pe ce dispozitiv vă vizitează.

 

3. Ghid de stil

Coerența unui site este o modalitate bună pentru ca publicul țintă să fie menținut atent pe pagina de internet. Un ghid de stil va personaliza brand-ul dumneavoastră. Astfel, se poate decide formatul, culoarea, tipul de fonturi pentru fiecare pagină în parte a site-ului. Un web design al unui site armonios va atrage clienți valoroși.

4. Imaginile vizuale folosite cu intenție

Este dovedit că utilizatorii de internet interacționează mult mai ușor cu un videoclip sau cu o imagine, decât cu un conținut scris.

Evitați, totuși, pe cât posibil, să supraîncărcați o pagină cu prea multe elemente vizuale. Creați mai degrabă un echilibru între textele scrise și imaginile sau videoclipurile folosite, deoarece acesta va genera o creștere considerabilă a numărului de vizitatori pe site-ul dumneavoastră.

Utilizați întotdeauna elementele vizuale cu intenția de a răspunde așteptărilor căutărilor publicului țintă. Dacă aveți conținut scris descriptiv cu privire la serviciile dumneavoastră, puteți să integrați un videoclip sub acel text care explică vizual aceste serviciile. Acest lucru oferă publicului avizat un motiv în plus de a interacționa și de a se implica pe site-ul dumneavoastră.

5. Butoane sau link-uri Call-To-Action (CTA)

Integrarea butoanelor CTA în structura web design-ului site-ului dumneavoastră este o strategie de marketing online cu scopul bine definit de a converti vizitatorii în potențiali clienți.

Mesajele Call to Action sunt, concret, mesaje scurte sub forma unui link sau buton care încurajează vizitatorul să acționeze.

Un buton call to action bine realizat va determina publicul țintă să aibă o conexiune eficientă cu afacerea dumneavoastră. Aceste butoane sunt atrăgătoare pentru ochiul vizitatorilor, deoarece ies în evidență pe pagina de internet.

Dacă aveți o schemă de culori de alb, negru, galben și gri, un buton CTA galben va fi reliefat pe pagină în comparație cu aceste alte culori. Întotdeauna vizitatorii vor fi automat atrași de un buton galben strălucitor.

6. Viteza paginii

Degeaba aveți un design excepțional al site-ului, dacă nu aveți o viteză bună de încărcare a paginilor. Un element important al site-ului dvs. este viteza acestuia, astfel încât să asigure navigarea rapidă a publicului țintă, care dorește ca în scurt timp să poată accesa informațiile de care are nevoie.

Utilizatorii de internet își pierd repede interesul dacă o pagină se încarcă lent, fapt pentru care se vor îndrepta spre pagina unui concurent, care are un site mai rapid.

Pentru a verifica viteza paginii dumneavoastră  utilizați Google PageSpeed ​Insights, astfel veți putea vedea în timp real cât de rapid se încarcă site-ul dumneavoastră în momentul de față și veți fi pus la curent cu ce îmbunătățiri puteți să adoptați.

O opțiune ideală este să vă bazați pe serviciile de optimizare a vitezei site-ului dvs. oferite de către o companie de marketing digital. Acest lucru vă salvează mult timp și resurse și vă creează, totodată, posibilitatea de a vă concentra pe administrarea afacerii dumneavoastră.

SEO 365 este compania de online marketing care vă va ajuta garantat și cu profesionalism să creați un site web bine structurat și optimizat pentru motoarele de căutare, așa încât dumneavoastră să vă preocupați de alte îndatoriri importante ale afacerii.

Nu uitați!

Designul site-ului dumneavoastră web ocupă un rol esențial în succesul unei campanii de marketing online a afacerii pe care o administrați.

 

Cele mai citite

Liniile STB care duc la Arena Națională, modificate cu ocazia partidei FCSB – Rapid

În această sâmbătă, liniile 86, 90 și 143 vor funcționa pe trasee temporar modificate, informează Societatea de Transport București (STB). “Cu ocazia organizării meciului de...

Charalambous, cu o zi înaintea derby-ului FCSB – Rapid: „Jucătorii sunt înfometaţi să câştige acest titlu de campioni”

Antrenorul echipei FCSB, Elias Charalambous, a declarat că jucătorii săi sunt înfometaţi să câştige titlul de campioni în acest sezon şi că o victorie...

Marseille, Atalanta, AS Roma și Bayer Leverkusen s-au calificat în „careul de ași” al Europa League

Olympique Marseille, Atalanta Bergamo, AS Roma și Bayer Leverkusen s-au calificat joi seară în semifinalele Europa League, după meciurile din manşa secundă a „sferturilor”. Liverpool...
Ultima oră
Pe aceeași temă