Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

Facebook ia în considerare blocarea postărilor cu caracter politic până în ziua alegerilor din SUA

Facebook ia în considerare blocarea postărilor cu caracter politic până în ziua alegerilor din SUA

Facebook nu a decis oficial dacă va introduce interdicția și nu este încă clar cât poate dura, însă măsura ar fi o primă reacție după ce rețeaua s-a confruntat cu valuri de critici asupra politicilor sale de publicitate politică.

Eugen Cișmașu 0 comentarii

Potrivit unui raport Bloomberg, dat publicității vineri, gigantul rețelelor de socializare ar putea interzice publicitatea politică în zilele anterioare alegerilor contestate, deși compania nu a luat o decizie finală. Nu este clar cât de mare ar putea fi intervalul de timp definit vag prin noțiunea de "zile", purtătorii de cuvânt ai companiei evitând să răspundă, până în prezent, la solicitările privind informațiile suplimentare.
Facebook s-a confruntat atât cu critici intense asupra poziției sale în privința publicității politice, pe măsură ce alegerile americane se apropie, dar și cu somații publice prin care care s-a cerut companiei să-și reconsidere decizia de a nu verifica publicitatea politică, putând răspândi astfel dezinformarea.
O întrerupere a anunțurilor politice în SUA ar fi o primă pentru Facebook, dar multe țări impun deja restricții diferite în privința campaniilor politice sau a raportării politice în cadrul alegerilor, inclusiv Marea Britanie, Spania și Israel.
Facebook a mai explorat - deși nu s-a angajat explicit - o astfel de idee și în trecut. În decembrie, The Washington Post a raportat că rețeaua s-a gândit la o astfel de oprire pentru un interval de timp de 72 de ore, precum și la alte modificări ale publicității politice, inclusiv „limitarea numărului de anunțuri pe care un singur candidat le poate difuza la un moment dat” și creșterea numărului minim de persoane pe care o campanie ar putea-o viza cu un anunț.
Între timp, Twitter a adoptat o abordare foarte diferită față de rivalul său mai mare, interzicând publicitatea politică în totalitate.

Comentarii

loading...