15.4 C
București
marți, 26 martie 2024
AcasăTechFacebook va lansa un serviciu matrimonial

Facebook va lansa un serviciu matrimonial

La conferinţa F8 a Facebook, care a început marţi, Zuckerberg a anunţat că Facebook  va adăuga funcţii privind întâlnirile şi relaţiile pe termen lung create prin platforma de socializare.

Compania Facebook şi-a anunţat marţi intenţia de a se lansa pe piaţa site-urilor matrimoniale şi a insistat totodată asupra eforturilor pe care le întreprinde pentru a proteja datele personale ale utilizatorilor săi, după izbucnirea scandalului în care este implicat cabinetul britanic de consultanţă Cambridge Analytica, informează AFP, citată de Agerpres.

Mark Zuckerberg, CEO-ul reţelei de socializare Facebook, a făcut acest anunţ la o întrunire ce a avut loc cu ocazia Zilei dezvoltatorilor online, organizată în oraşul californian San Jose. El a precizat că această nouă funcţie matrimonială nu vizează facilitarea întâlnirilor punctuale, ci să îi ajute pe oameni să construiască relaţii durabile prin intermediul reţelei de socializare.

“Noul serviciu va fi destinat construirii unor relaţii autentice şi durabile, nu doar pentru întâlniri de o seară”, a afirmat el, subliniind că din totalul celor 2 miliarde de utilizatori ai reţelei de socializare aproximativ 200 de milioane sunt persoane singure.

Mark Zuckerberg nu a precizat dacă noul serviciu online va fi disponibil pe bază de abonament dar, până în prezent, majoritatea funcţiilor utilizate pe această platformă online sunt gratuite.

Reprezentanţii Facebook au precizat că utilizatorii vor putea să creeze “un profil pentru întâlniri”, diferit de profilul prezentat pe pagina lor de Facebook, şi că partenerii potenţiali vor fi recomandaţi pe baza datelor incluse în acel profil nou.

Preţul acţiunilor Match.com, unul dintre principalele site-uri de întâlniri online din Statele Unite, accesibil pe bază de abonament, a scăzut pe Wall Street cu 17% după anunţul făcut de Mark Zuckerberg.

Utilizatorii vor putea să șteargă istoricul de navigare

Prima dintre ele este funcţia de control numită „clear history”, care va permite utilizatorilor să şteargă istoricul de navigare.

„În browser-ul vostru există un mod simplu de a şterge cookies şi istoricul. (…) Noi construim o versiune pentru Facebook. Va fi o simplă funcţie de control pentru a şterge istoricul de navigare pe Facebook – ce aţi accesat, site-uri pe care le-ai vizitat şi aşa mai departe”, a scris Zuckerberg marţi, pe contul său.

Aceasta are directă legătură cu scandalul Cambridge Analytica.

Acţiunile Match Group Inc, proprietarul aplicaţiei Tinder, au scăzut cu 18 procente după acest anunţ. Cele ale IAC, compania-mamă a Match Group, au scăzut cu 12 procente.

Cele mai citite

Cluburile participante în noul format al Champions League vor primi și mai mulți bani. Anunțul UEFA

UEFA le-a transmis federaţiilor membre şi cluburilor modul detaliat în care vor fi repartizaţi banii în viitoarea ediţie a Ligii Campionilor, care se va...

Rusia susține că le oferă avocați din oficiu celor patru autori ai atacului terorist

Autoritățile Rusiei susțin că le oferă avocați din oficiu, plătiți de stat, celor patru arestați care sunt acuzați că au comis atacul terorist din...

Coliban, tun la final de mandat. Primăria Brașov, disperată să dea peste un mil. euro pe un imobil în litigiu

Primarul municipiului Brașov, Allen Coliban (USR), se grăbește să încheie o afacere imobiliară profitabilă pentru controversata femeie de afaceri Carmen Palade, ale căror firme...
Ultima oră
Pe aceeași temă