“În ceea ce priveşte agenţiile guvernamentale, oraşul Daegu este primul din Coreea de Sud care a implementat chat bots. Serviciul a fost lansat acum câteva săptămâni. Toate celelalte oraşe se uită şi monitorizează serviciul, dacă ar trebui să extindă sfera de servicii sau nu. Şi oraşul Seul analizează un mod de a face asta. În câţiva ani, majoritatea oraşelor mari din Coreea de Sud vor avea chat bots. Cu oraşul Daegu încercăm să dăm un exemplu”, a spus Shin.
Potrivit acestuia, companiile din sectorul financiar sud-coreean, precum băncile şi asigurările, au în vedere implementarea acestei tehnologii. “70% dintre oameni preferă să comunice prin mesaje. Cred că, în doi ani, 80% din serviciile financiare vor avea servicii chat bots. În prezent, majoritatea băncilor mari au aplicaţii chat bot. Acum avem 5 bănci mari şi toate au chat bots în funcţiune. Momentan nu merg foarte bine şi sunt folosite la un nivel scăzut, dar îmbunătăţim tehnologia”, a arătat oficialul companiei IT.
Chat bots sunt programe cu inteligenţă artificială care imită comportamentul unei persoane în materie de răspunsuri, precum serviciile de call center.