Această campanie de chemare în service vizează autovehicule Tesla S fabricate din anul 2012 până în aprilie 2016.
Tesla susţine că unele şuruburi ale servodirecţiei trebuie înlocuite.
Problema a apărut la clienţii care au condus Model S în regiuni cu vreme deosebit de rece – acolo unde sărurile de calciu şi de magneziu au fost folosite la deszăpezire. Aceste materiale au dus la corodarea şuruburilor, dar, pentru orice eventualitate, sunt rechemate toate modelele vândute.
Deşi nimeni nu a fost rănit până acum, această problemă vine într-un moment extrem de dificil pentru constructorul de maşini electrice. Acţiunile companiei lui Elon Musk au înregistrat cea mai slabă evoluţie lunară din decembrie 2010 încoace.
E motivul pentru care analiştii şi investitorii pun sub semnul întrebării capacitatea Tesla de a-şi onora comenzile noului sedan Model 3. Producţia este mult întârziată faţă de ţintele asumate din cauza procesului de fabricaţie a bateriilor.
Iar atragerea de fonduri s-ar putea dovedi extrem de dificilă: agenţia de evaluare Moody’s a retrogradat în această săptămână ratingul Tesla în categoria junk – nerecomandată investițiilor.