17.3 C
București
joi, 2 mai 2024
AcasăSpecialLEMS își extinde rețeaua de retail cu 2 noi magazine și crește...

LEMS își extinde rețeaua de retail cu 2 noi magazine și crește cu 7 procente la 9 luni (P)

Cu o investiție cumulată de 2,3 milioane de lei și o suprafață totală de 2.300 mp. săptămâna trecută LEMS a deschis două noi magazine la Petroșani și Tecuci, cu o investiție cumulată de 2,3 milioane de lei și o suprafață totală de 2.300 mp.

“La Petroșani, am investit 1 milion de lei într-un showroom LEMS de 800 mp, iar la Tecuci- 1,3 milioane de lei într-un magazin de 1.500 mp, iar planurile de extindere nu se opresc aici. Ne dorim să ajungem cât mai aproape de români și să atingem toate orașele importante din țară unde nu suntem încă prezenți”, a declarat Adrian Rizea, director comercial LEMS.

7 magazine LEMS cu investiții totale de 6,2 milioane lei

“Anul acesta, am depășit numărul de magazine deschise în 2016. Am deschis 7 magazine, cu investiții totale de 6,2 milioane de lei  și am ajuns la un total de 75.000 mp de suprafață de retail în toată țara”,a adăugat Adrian Rizea.

Geografic, extinderea rețelei de magazine LEMS în acest an, s-a produs, în principal, în Transilvania, unde LEMS a deschis 3 magazine: Satu Mare, Petroșani si Baia Mare. În Moldova au fost deschise alte 2 (Tecuci și Piatra Neamț), iar în Muntenia alte 2 magazine magazine, la Târgoviște si Moreni.

Toate magazinele sunt amenajate la aceleași standarde vizuale și de calitate ușor identificabile ca făcând parte din brandul LEMS. “Showroomurile noastre sunt proiectate pe ideea de “acasă”, gândite pentru a crea o atmosferă plăcută, reconfortantă pentru oricine le calcă pragul”, a întărit Adrian Rizea.

LEMS a crescut cu 7 procente la 9 luni

La 9 luni, LEMS a înregistrat o cifră de afaceri de 230,4 milioane lei, cu 7 procente mai mult decât aceeași perioadă a anului trecut. Investițiile continue și susținute din ultimii ani în extinderea rețelei de magazine, soluțiile de finanțare în rate fără dobândă oferite clienților, faptul că 40% dintre clienți se reîntorc în magazinele LEMS, noile configurații de mobilier intrate în portofoliul de produse LEMET la începutul anului, au stimulat vânzările în această perioadă a anului.

“Anul acesta, am înregistrat o creștere de 20% a achizițiilor în rate in magazinele LEMS. Încercăm să oferim clienților noștri cele mai confortabile posiblități de achiziție, astfel încât experiența lor în magazinele LEMS să fie cât mai bună, de la primul pas pe are îl fac în showroom și până la momentul în care mobila ajunge la ei acasă”, a declarat Adrian Rizea.

Posibilități de finanțare

Pentru magazinele nou-deschise săptămâna trecută, LEMS oferă posibilități de finanțare în rate, fără dobândă, prin partenerii lor în această direcție: Banca Transilvania, BCR, Garanti, pentru magazinul din Petroșani, respectiv BCR, Raiffesein, Banca Transilvania, BancPost, Garanti, Alpha, Unicredit, pentru magazinul din Tecuci.

 

 

Cele mai citite

nasturii cămășii au sărit și i s-a văzut tricoul cu “Votați Piedone!”

Ilustrație: Marian Avramescu Premierul românilor autentici, Marcel Ciolacu, nu a putut să nu respecte tradiția autohtonă de 1 Mai Muncitoresc și a savurat mici...

Iohannis, premiat de Consiliul Atlantic, în America

Consiliul Atlantic îl va onora în acest an pe preşedintele Klaus Iohannis cu Distinguished International Leadership Award pentru cariera sa remarcabilă, pentru conducerea exemplară...

Raiffeisen Bank încheie primele luni ale anului cu 390 milioane de lei profit

Raiffeisen Bank a raportat în T1 2024 un profit de aproape 390 milioane lei ca urmare a majorării cheltuielilor operaționale, creșterii costurilor cu personalul,...
Ultima oră
Pe aceeași temă