13.6 C
București
joi, 2 mai 2024
AcasăLifestyleApple va lansa o provocare

Apple va lansa o provocare

Apple trebuie să se diversifice şi să găsească noi modalităţi de a a-şi impulsiona vânzările de iPhone care au încetinit, spun analiştii.

Şi pare că Apple va lansa o provocare către Netflix. Ambiţiile Apple în zona de televiziune datează din 1993, cu Mackintosh TV, care nu a ajuns prea departe. Prima incursiune majoră în zonă a fost în 2007, când a început vânzarea consolei Apple TV. Dar succesul a fost limitat comparativ cu serviciul de muzică iTunes, spun analiştii.

Compania a lansat titluri originale prin intermediul Apple Music, inclusiv Carpool Karaoke şi Planeta Apps, un reality show despre dezvoltarea aplicaţiilor.

Din 2007, Apple a avut şi un succes în distribuţia de filme şi emisiuni TV, potrivit analistului Canalys, Ben Stanton. Dar, adaugă acesta “Filmele sale de pe iTunes sunt concurate de platformele de streaming accesibile precum Netflix, Amazon Prime şi, în curând, Disney.

Apple a construit relaţii cu studiouri de televiziune importante şi reţele de televiziune, iar acestea sunt “critice” pentru lansarea unui serviciu de abonament, spune Stanton, deoarece trebuie să aibă mai mult conţinut decât propriile show-uri originale.

Ce ar putea anunţa Apple? Compania a cheltuit 2 miliarde de dolari, semnând cu vedete precum Oprah Winfrey, Jennifer Aniston şi Reece Witherspoon sau cu regizori şi producători precum M. Night Shyamalan şi J.J. Abrams, alături de televiziunea Amblin a lui Steven Spielberg.

Apple a angajat, de asemenea, doi directori de renume de la Sony Pictures, Jamie Erlicht şi Zack Van Amburg, pentru a conduce divizia originală de conţinut.

În ceea ce priveşte serviciul în sine, analiştii oferă mai multe variant, de la o actualizare a Apple TV la parteneriate cu producătorii de SmartTV. De asemenea, compania ar putea permite clienţilor să cumpere abonamente la CBS, Viacom şi Lions Gate şi este, de asemenea, în discuţii cu HBO, producătorul Game of Thrones, să devină parte a serviciului său.

De ce vrea Apple să intre în acest business? Vânzările de smartphone-uri încetinesc pentru mulţi producători majori, inclusiv Apple, dar celelate companii au afaceri care compensează scăderile.

“Huawei are o afacere de infrastructură, iar Samsung are o divizie de componente foarte profitabilă, ca să nu mai vorbim de afacerea TV, în timp ce Apple este extrem de dependent de iPhone.

Directorul executiv al Apple, Tim Cook, a declarat că doreşte să se concentreze asupra vânzării de servicii mai degrabă decât de hardware, ca o schimbare majoră a strategiei.

Cele mai citite

nasturii cămășii au sărit și i s-a văzut tricoul cu “Votați Piedone!”

Ilustrație: Marian Avramescu Premierul românilor autentici, Marcel Ciolacu, nu a putut să nu respecte tradiția autohtonă de 1 Mai Muncitoresc și a savurat mici...

Semifinale Liga Campionilor: Borussia Dortmund a învins-o Paris Saint-Germain cu scorul de 1-0 (1-0)

Borussia Dortmund a învins-o pe Paris Saint-Germain cu scorul de 1-0 (1-0), miercuri seara, pe teren propriu, în prima manşă a semifinalelor Ligii Campionilor...

Soluția  3 D împotriva administrației #rezist a Bucureștiului

Deși lansată târziu în cursa electorală, Gabriela Firea a ajuns rapid să-i sufle în ceafă lui Nicușor Dan, fiindcă are singurul proiect administrativ cu...
Ultima oră
Pe aceeași temă