Folosim cookie-uri pentru a personaliza conținutul și anunțurile, pentru a oferi funcții de rețele sociale și pentru a analiza traficul. De asemenea, le oferim partenerilor de rețele sociale, de publicitate și de analize informații cu privire la modul în care folosiți site-ul nostru. Aceștia le pot combina cu alte informații oferite de dvs. sau culese în urma folosirii serviciilor lor. În cazul în care alegeți să continuați să utilizați website-ul nostru, sunteți de acord cu utilizarea modulelor noastre cookie.

BMW a renunţat să mai devină sponsor principal al lui Bayern Munchen din 2025

BMW a renunţat să mai devină sponsor principal al lui Bayern Munchen din 2025

Alianţa dintre constructorul de automobile BMW şi clubul Bayern Munchen prevăzută din anul 2025 nu va mai avea loc, a anunţat campioana Germaniei, informează Agerpres.

Florin Budescu 0 comentarii

Într-un comunicat, clubul bavarez a precizat că ''discuţiile pentru încheierea unui parteneriat au fost întrerupte din cauza lipsei unei relaţii de încredere şi Bayern nu doreşte să se exprime pentru moment asupra motivelor acestei decizii''.

Audi este în prezent sponsorul principal al lui Bayern şi BMW urma să-i ia locul începând cu 2025, conform unei declaraţii de intenţie semnată de cele două părţi în 2018.

Conform presei germane, BMW urma să semneze un contract de sponsorizare pe zece ani în valoare de 800 milioane euro, la care se adăuga preluarea unui pachet de 8,33% din participarea lui Audi la compania FC Bayern Munchen AG, care administrează echipele clubului.

Bayern a câştigat sâmbătă al şaptelea său titlu consecutiv în Bundesliga şi numără circa 30 de sponsori. Sponsorii principali deţin părţi egale din Bayern Munchen AG, cu un cuantum total de 25%. Restul de 75% aparţine clubului.

Comentarii

loading...