15.7 C
București
luni, 20 mai 2024
AcasăSportBMW a renunţat să mai devină sponsor principal al lui Bayern Munchen...

BMW a renunţat să mai devină sponsor principal al lui Bayern Munchen din 2025

Într-un comunicat, clubul bavarez a precizat că ”discuţiile pentru încheierea unui parteneriat au fost întrerupte din cauza lipsei unei relaţii de încredere şi Bayern nu doreşte să se exprime pentru moment asupra motivelor acestei decizii”.

Audi este în prezent sponsorul principal al lui Bayern şi BMW urma să-i ia locul începând cu 2025, conform unei declaraţii de intenţie semnată de cele două părţi în 2018.

Conform presei germane, BMW urma să semneze un contract de sponsorizare pe zece ani în valoare de 800 milioane euro, la care se adăuga preluarea unui pachet de 8,33% din participarea lui Audi la compania FC Bayern Munchen AG, care administrează echipele clubului.

Bayern a câştigat sâmbătă al şaptelea său titlu consecutiv în Bundesliga şi numără circa 30 de sponsori. Sponsorii principali deţin părţi egale din Bayern Munchen AG, cu un cuantum total de 25%. Restul de 75% aparţine clubului.

Cele mai citite

Bayer Leverkusen, singura echipă din istoria Bundesligii care încheie sezonul neînvinsă

Bayer Leverkusen, campioana în premieră a Bundesligii, a devenit prima echipă din istoria campionatului de fotbal al Germaniei care încheie un sezon fără nicio...

Rezultatele Loto 6/49, Joker şi Loto 5/40 din 19 mai 2024. Numerele câștigătoare și premiile puse în joc

Duminică, 19 mai 2024, Loteria Română a organizat noi trageri pentru fiecare din jocurile Loto 6/49, Joker şi Loto 5/40. Rezultate LOTO duminică 19 mai...

Clotilde Armand și-a lansat o carte în care descrie lupta “nevăzută” din Primăria Sectorului 1

Clotilde Armand, primarul Sectorului 1 și candidată la cel de-al doilea mandat, și-a lansat o carte pe care a intitulat-o "Din primărie. Partea nevăzută". O...
Ultima oră
Pe aceeași temă