16 C
București
joi, 9 mai 2024
AcasăTechFacebook și Apple, scandal pe publicitate

Facebook și Apple, scandal pe publicitate

Facebook critică schimbările planificate de Apple pentru sistemul de operare iOS14 în ceea ce privește confidențialitatea datelor și adâncește conflictul pe care cele două părți îl au de mai bine de o lună.

„Apple se comportă anticoncurenţial, folosindu-se de controlul deţinut asupra App Store pentru a obţine profit în detrimentul creatorilor şi al micilor afaceri. Punct!”, a transmis Dan Levy, vicepreședintele Facebook pentru publicitate și produse de afaceri, citat de Reuters.

Prin noul sistem de operare iOS14, Apple intenționează să limiteze capacitatea aplicațiilor de a colecta date de pe telefoanelor utilizatorilor ce pot fi folosite ulterior pentru trasmiterea de mesaje publicitare funcție de istoricul de navigare.

Cele mai citite

Bode cere liberalilor să fie combativi cu social-democrații la alegerile locale

Secretarul general al Partidului Naţional Liberal (PNL), Lucian Bode, a declarat miercuri, la Alba Iulia, că faptul că liberalii au o alianţă pentru europarlamentare...

Analiză: Investițiile străine directe în Europa scad pentru prima dată de la pandemie

Investițiile străine directe (ISD) în Europa au scăzut în 2023 cu 4% față de 2022 și cu 11% comparativ cu nivelul înregistrat în 2019,...

Florin Piersic, în pericol. Actorul suferă de septicemie, o infecție generalizată în corp

Potrivit declarațiilor managerului Institutului Inimii din Cluj-Napoca, Florin Crișan, actorul în vârstă de 88 de ani Florin Piersic se confruntă cu o infecție generalizată,...
Ultima oră
Pe aceeași temă